Se incarca...

Livrarea comenzilor

Urmarirea comenzii tale
Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Istoricul comenzilor/Detalii comanda”.

Modificare sau anulare comanda
Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Istoricul comenzilor/Detalii comanda”.
In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0371-780.781. Colegii nostri vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Modalitati de livrare

Livrare prin curier
Pentru produsele vandute de Ropresso Cafe si Ropresso Service and Parts, taxa de livrare este de 19 lei pe comanda. Taxa de livrare va fi vizibila in cos.
Daca valoarea totala a comenzii depaseste 250 lei, transportul este gratuit (in limita a 24 kg.)
*pentru comenzile care depasesc limita de kg. se va aplica un tarif de 1 leu/kg. suplimentar.
Livrarea produselor se face prin Fan Courier sau Nemo Express.

Ridicare din magazin
Pentru comenzile depuse online, cu ridicare din magazin, predarea acestora este posibila in intervalul programului de lucru (luni-vineri: 8-17), str. Cosmonautilor nr. 6, Baia Mare.
*ridicarea produselor este posibila dupa confirmarea comenzii. In cazul espressoarelor reconditionate, un termen de livrare va fi comunicat la confirmarea comenzii.