Se incarca...

Garantia produselor

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Ropresso Cafe SRL si Ropresso Service and Parts SRL beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Garantia produselor reconditionate
Pentru a-ti facilita accesul la service in cazul unei eventuale defectari a produsului in perioada de garantie, repararea se va face de catre firma SC Ropresso Service and Parts SRL, membra a grupului de Ropresso.

Vei primi un certificat de garantie in format electronic, disponibil pentru descarcare direct din contul tau si un exemplar tiparit pe care il primesti impreuna cu produsele. Certificatul de garantie se poate descarca oricand, cu conditia sa nu iti stergi contul din site.

Perioada de garantie:
Persoana fizica: 12 luni
Persoana juridica: 6 luni

Garantie extra
Poti achizitiona garantie extra, contra cost. Detalii si preturi poti vedea la adaugarea produsului in cos.

Produse cu certificat de garantie emis de producator
Pentru o parte dintre produsele vandute de Ropresso Cafe SRL si Ropresso Service and Parts SRL vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Informatii utile:
In caz de defectiune, costul transportului este suportat de catre Ropresso Cafe, dus-intors, daca esti persoana fizica, conform legislatiei in vigoare. Pentru persoanele juridice, plata transportului este suportata de catre client.

Produsele comercializate beneficiaza de garantie daca au fost folosite si intretinute conform specificatiilor oferite de producator. Mai jos gasesti cateva informatii utile:

Espressoare
- decalcifierea periodica trebuie facuta la timp, conform specificatiilor oferite de producator si cu solutii originale (exclus otet, sare de lamaie sau alte substante necorespunzatoare care pot afecta circuitul intern). Daca se vor constata urme de calcar sau defectiuni din cauza calcarului in interiorul aparatului, produsul nu va beneficia de reparatie si transport gratuit, costurile fiind suportate de catre client.
- necuratarea periodica a grupului infuzor, elementele si accesoriile pt. spumare lapte (cana de lapte, panarello, furtune, etc.), pot duce la defectarea espressorului sau scaderea calitatii cafelei.
- pastrarea sau transportarea espressorului pe timp de iarna (vezi conditiile speciale pentru timp de iarna cu temperaturi de inghet - ghidul utilizatorului oferit de Ropresso Cafe sau Manualul de utilizare oferit de producator pentru instructiuni.)

Accesorii si piese de schimb
- accesoriile trebuie curatate cu solutii indicate de catre producator (cana de lapte, circuit spumare lapte, etc.)
- piesele de schimb beneficiaza de garantie daca au fost montate de catre un service autorizat si daca au fost folosite conform destinatiei specificate de catre producator.

Inainte de a trimite un produs in garantie, asigura-te ca ai facut urmatorii pasi:
1. Citeste manualul de utilizare pentru a rezolva problema aparuta
2. Consulta service-ul cu privire la problema (gasesti datele de contact pe certificatul de garantie)
3. Ai facut o solicitare de trimitere a produsului in garantie

Nu trimite produsele in garantie inainte ca cererea ta sa fie trimisa si procesata. Coletele pentru care nu exista o solicitare, pot fi refuzate la primirea acestora in service.