Se incarca...

Formular garantie

Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de trimitere in service a produsului sa decurga usor:
1. Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il trimiti in service are certificat de garantie valid si deti acest certificat. *produsele pentru care nu exista un certificat de garantie in format fizic, vor putea fi reparate doar contracost (se va adauga si costul transportului).
2. Citeste manualul de utilizare pentru a rezolva eventualele avarii care apar.
*garantia acopera doar defecte tehnice constatate la receptia in service. Daca produsul nu prezinta defecte tehnice, costul transportului tur-retur va fi suportat de catre client.
3. Asigura-te ca ai facut decalcifierea periodica, degresarea si curatarea conform specificatiilor indicate de producator sau in Ghidul utilizatorului oferit gratuit de Ropresso Cafe.
*urmele si depunerile de calcar din aparat sau lipsa curatarii elementelor detasabile si a aparatului pot duce la anularea garantiei.
4. Produsul a fost folosit conform destinatiei indicate de producator (uz casnic sau birouri ).
*daca se constata uzura mare specifica utilizarii in uz comercial, garantia poate fi anulata.