Se incarca...

Returnarea produselor

Ai cumpărat simplu, returnezi simplu
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie aduci produsul în magazin.

Potrivit prevederilor art.7 alin.1) din OG 130/2000, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile, trebuie completat formularul de retur din cadrul contului client, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / receptionarii produsului. Formularele completate dupa mai mult de 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor tale, poți denunța unilateral contractul în termenul mai sus menționat și returna produsul, iar noi îți oferim 2 opțiuni:

a) îți returnăm suma de bani;
b) poți folosi banii proveniți din stornarea produsului, pentru achitarea altui produs.

Solicitarea de returnare al unui produs trebuie facuta cu ajutorul formularului de retur din cadrul contului client! Solicitarile telefonice nu vor fi luate in considerare.

Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 15 zile de la recepția returului conform legislatiei in vigoare.

Ce reprezinta cheltuielile de returnare?
Cheltuielile de retrunare reprezinta taxa de transport pentru retur, costuri privind logistica, operarea si procesarea returului.

Cum returnez produsul si imi primesc banii inapoi?
PASUL 1: Acceseaza www.ropressocafe.ro, autentifica-te la contul client de pe care s-a facut comanda, acceseaza Contul meu - Returnare produse,completeaza formularul "Returnare produse".
*in cel mai scurt timp posibil primiti instructiuni cu adresa de livrare pentru retur.
PASUL 2: Trimiti produsul prin curierii agreati de catre Ropresso Cafe, dupa confirmarea cererii de retur
PASUL 3: După recepția coletului, în termen de maxim 15 zile calendaristice se va efectua plata în contul menționat de către dvs, conform legislatiei in vigoare. Totusi dupa receptia coletului si procesarea acestuia rambursarea se va face mai repede decat termenul stabilit legal, aprox.1-2 zile lucratoare. În cazul în care folosiți o adresă de email activă – o să primiți dovada plății.

*Solutiile de decalcifiere, sau alte elemente consumabile nu se returneaza daca au fost desigilate sau a fost consumata o cantitate din produs. De asemenea piesele de schimb, garniturile sau alte componente nu se returneaza daca prezinta urme de montare/demontare sau urme de uzura. Produsele alimentare nu se returneaza.

Politica de retur pentru espressoare:
1. In cazul aparatelor de cafea, acestea trebuie trimise in aceeasi stare in care au fost livrate si ambalate, insotite de toate documentele si accesoriile cu care au fost livrate. Daca se constata lipsa acestora, contravaloarea lor va fi scazuta din suma rambursata.
2. Este bine de stiut ca dreptul de retur legal, ofera posibilitatea de a returna un produs pentru care nu a fost posibila verificarea acestuia din punct de vedere fizic si nu asigura dreptul clientului de a-l utiliza pe o perioada de 14 zile calendaristice. Dreptul de retur specifica faptul ca produsul nu poate fi returnat daca acesta a fost folosit. Totusi, in cazul produselor reconditionate, Ropresso Cafe nu aplica aceasta regula iar produsul se accepta pentru retur chiar daca acesta a fost testat, cu conditiile specificate mai sus, de a nu prezenta urme de uzura excesive, modificari fizice fata de starea in care acesta a fost livrat, sigilii rupte sau alte defecte care nu au fost prezente la livrarea produselor. Aparatele trebuie livrate curatate si fara urme de cafea.
3. Produsul a ajuns defect: In cazul in care un produs a ajuns cu un defect sau nu functioneaza corespunzator din punct de vedere tehnic, ne poti contacta pentru a discuta cu un tehnician. Defectul tehnic se refera la nefunctionarea aparatului, nu la erori aparute ce pot fi solutionate citind manualul de utilizare, la calitatea cafelei sau la reglajele auxiliare care trebuie efectuate de catre client, in functie de tipul de cafea pe care il foloseste. Aceste operatii trebuie facute de catre consumator. Daca nu se poate rezolva problema telefonic, produsul iti va fi inlocuit sau se poate trimite inapoi pentru reparatie. Alegera este a clientului, in functie de stocul disponibil. Este bine de stiut ca daca doresti schimbarea aparatului sau repararea acestuia, nu te costa nimic, insa daca doresti sa renunti la acest produs, chiar daca a ajuns nefunctional, te incadrezi la retur contra-cost si se plaica tariful de mai jos.
4. Costul de retur in cazul aparatelor de cafea este de 65 lei. Aceasta taxa reprezinta taxa de retur (curier), logistica, operarea si procesarea rambursului.

Politica de retur pentru cafea, accesorii, solutii de curatare si intretinere:
Solutiile de decalcifiere, cafeaua, produsele alimentare sau alte elemente consumabile nu se returneaza daca au fost desigilate sau a fost consumata o cantitate din produs. De asemenea piesele de schimb, carafele de lapte, garniturile sau alte componente nu se returneaza daca prezinta urme de montare/demontare sau urme de uzura.
Costul de retur in cazul acestor produse este de:

  • 25 lei, daca valoarea totala a comenzii a fost sub 300 lei
  • 50 lei daca valoarea totala a comenzii a depasit 300 lei, cu transport gratuit.
  • 25 lei daca valoarea totala a comenzii a depasit 300 lei, dar plata transportului a fost la client (colete peste 24 kg.)

Bine de stiut: Modul de ambalare, livrare si starea in care produsul ajunge la Ropresso Cafe cade in sarcina cumparatorului, iar Ropresso Cafe nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele modificari fizice aparute in cadrul transportului la retur. In cazul in care produsul ajunge cu defectiuni sau alte modificari fizice (elemente sparte sau crapate), costul acestora se va debita din suma de rambursat.